Diana Pestereva

Bakalářská práce

YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu

YouTube as a relationship marketing tool
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je ukázat vliv sociálních sítí, zejména platformy YouTube na zákazníky, firmy a marketing. K dosažení cíle bakalářské práce bude využito odborná literatura a osobní znalosti a zkušenosti které jsem získala prostřednictvím vlastního blogu.
Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to show the impact of social networks, especially the YouTube platform on customers, companies and marketing. To achieve the aim of the bachelor thesis, I will use the professional literature and the personal knowledge and experience I gained through my own blog.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní