Vliv vizuálního sdělení na příjemce pomocí oční kamery – Petr Zavadil
Petr Zavadil
Bachelor's thesis
Vliv vizuálního sdělení na příjemce pomocí oční kamery
The Visual Message Effect on Recipients Using Eye Camera
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu vizuálního sdělení na příjemce tohoto sdělení pomocí oční kamery. V první části práce jsou definovány a vymezeny pojmy, které jsou důležité k porozumění části praktické, ve které je těchto pojmů využito v analýze dat získaných z eye trackingového šetření a osobních rozhovorů s participanty.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the influence of visual communication on the recipients of this communication using an eye camera. The first part of the thesis defines concepts that are important for understanding the practical part, in which these concepts are used in the analysis of data obtained from the eye tracking survey and personal interviews with participants.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAVADIL, Petr. \textit{Vliv vizuálního sdělení na příjemce pomocí oční kamery}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/a0ihmp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zavadil, Petr. Vliv vizuálního sdělení na příjemce pomocí oční kamery. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
Kamila Němcová -
Genderové stereotypy v reklame: Eye-trackingová analýza vnímania vizuálnych podnetov
Nikola Káčerová -
"Proměny vizuálního sdělení ve zpravodajství Č(S)T"
Lenka OSTRÁ -
Proměny vizuálního sdělení ve zpravodajství Č(S)T
Lenka OSTRÁ -
Hodnocení učebnic s pomocí Eye Trackingu
Nicole ŠAFROVÁ