Eva Čalkovská

Master's thesis

Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency

Analysis of the Brand Value of Student Agency Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analyzováním hodnoty značky vybrané společnosti pomocí modelu customer-based brand equity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů a metod měření hodnoty značky. Praktická část práce je následně věnována analýze jednotlivých determinantů a jejich vlivu na celkovou hodnotu značky.
Abstract:
The thesis focuses on analysing brand value of the selected company using the model of customer-based brand equity. Theoretical part focuses on explaining the terms and methods of measuring brand value. The subsequent pratical part is dedicated to analysis of individual determinants and their impact on the overall brand value.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2014
  • Supervisor: Taťána Hajdíková
  • Reader: Lenka Komárková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43267