Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency – Eva Čalkovská
Eva Čalkovská
Master's thesis
Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency
Analysis of the Brand Value of Student Agency Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analyzováním hodnoty značky vybrané společnosti pomocí modelu customer-based brand equity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů a metod měření hodnoty značky. Praktická část práce je následně věnována analýze jednotlivých determinantů a jejich vlivu na celkovou hodnotu značky.Abstract:
The thesis focuses on analysing brand value of the selected company using the model of customer-based brand equity. Theoretical part focuses on explaining the terms and methods of measuring brand value. The subsequent pratical part is dedicated to analysis of individual determinants and their impact on the overall brand value.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43267
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2014
- Supervisor: Taťána Hajdíková
- Reader: Lenka Komárková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló