Komparácia vybraného bankového produktu finančných inštitúcií – Bc. Iveta Majerčíková
Bc. Iveta Majerčíková
Bakalářská práce
Komparácia vybraného bankového produktu finančných inštitúcií
Comparation of selected banking product of financial
Abstract:
This bachelor thesis Comparation of selected banking product of financial institutions deals wiht comparison of student loans in terms of marketing mix in the two largest financial institutions in Slovakia. The first chapter is descriptive. It defines the marketing mix theory in the service as a whole. Talking about its individual components (product, price, promotion, place, people, processes and …víceAbstract:
Bakalárska práca Komparácia vybraného bankového produktu finančných inštitúcií sa zaoberá komparáciou študentských úverov z pohľadu marketingového mixu v dvoch najväčších finančných inštitúciách na Slovensku. Prvá kapitola je deskriptívna. Teoreticky vymedzuje marketingový mix v službách ako celok. Hovorí o jeho jednotlivých zložkách (produkt, cena, komunikácia, distribúcia, ľudia, materiálne prostredie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/eolk4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Poskytování úvěrů studentům v ČR
Kateřina Bierhanzlová -
Analýza poskytování úvěrů studentům VŠ
Adéla Petříková -
Bankovní produkty pro studenty
Martin Kučera -
Zhodnocení nabídky studentských kont a úvěrů na českém bankovním trhu
Matouš Král -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova