Adéla Rochová

Diplomová práce

Komunikační strategie hotelu

Communication strategy of the hotel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií a jejími nástroji Boutique Hotelu SwissHouse v Mariánských Lázních. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit komunikační nástroje, které jsou hotelem využívány, a navrhnout doporučení pro zkvalitnění budoucí komunikační strategie. Práce je rozdělena do dvou stěžejních částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce specifikuje komunikační mix, trendy …více
Abstract:
The thesis deals with the communication strategy and its tools of the Boutique Hotel SwissHouse in Marianske Lazne. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the communication tools that are used by the hotel and to propose recommendations for improving the future communication strategy. The thesis is divided into two main parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Blanka Bejdáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82799

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch