Bc. et Bc. Klára Buchlovská

Master's thesis

Marketingová komunikace regionálních muzeí

Marketing communication of regional museums
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací regionálních muzeí. Jejím cílem je analýza nástrojů marketingové komunikace muzeí na příkladu Muzea Blanenska, přičemž součástí je také empirická část, kde jsou představeny výsledky kvantitativního výzkumu, zjišťované prostřednictvím dotazníku zaměřeného na to, jak se obyvatelé okresu Blansko dozvídají o akcích zdejšího regionálního …more
Abstract:
This Master's thesis deals with the marketing communication of regional museums. Its aim is to analyse the marketing communication tools of museums using the example of the Museum Blanenska, and it also includes an empirical part, where the results of quantitative research are presented, collected through a questionnaire focused on how the inhabitants of the Blansko district learn about the events …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Pavlína Míčová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta