Petr Beneš
Bachelor's thesis
Analýza preferencí ve spotřebě piva
Analysis of beer consumption preferences
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu preferencí ve spotřebě piva. Smyslem práce je nalézt a vyhodnotit faktory, které mohou výrazným způsobem ovlivňovat chování spotřebitele. Základem této práce je marketingový výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Poklady pro tuto práci byly získány z odborné literatury a jiných relevantních zdrojů, které byly zpracovány do první -- teoretické části …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of beer consumption preferences. The data were obtained by studying specialized literature and other relevant sources. These are used in the first -- theoretical part of my work, which contains the history of beer, beer production, situation on the Czech market or thinking about factors, which are influencing the beer consumption. There are also described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Statistical analysis of beer consumption preferences of selected age group in the Czech Republic
Petr Vacek -
Statistical analysis of wine consumption preferences
Amarzul Boldsaikhan -
Statistická analýza podnikových dat
Michal ELHOTA -
Statistická analýza výzkumu spokojenosti studentů s možnostmi stravování na Gymnáziu Brno, Křenová
Hana Prachařová -
Štatistická analýza vybraných determinantov ovplyvňujúcich športový výkon jedinca
Mária Kuczik -
Statistická analýza kriminality
Anna Netušilová -
Statistická analýza preferencí ve spotřebě piva v okrese Klatovy
Martin Vondráček -
Statistická analýza hodnocení reklamy spotřebiteli
Petra Doleželová
Názov
Vložil
Vložené
Práva