SW analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu – Bc. Kateřina Macháčková
Bc. Kateřina Macháčková
Bachelor's thesis
SW analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu
SW analysis of the strengths and weaknesses of the activity of an entrepreneurial subject
Abstract:
V bakalářské práci jsem se orientovatla na analýzu silných a slabých stránek poskytovaných společností Gurman s.r.o. Lanškroun. Ta působí na trhu již třináctým rokem. V součastné době provozuje restaurace v Lanškrouně, Litomyšli a Svitavách. Společnost Gurman s.r.o. si zakládá na poskytování nadstandardních služeb a to zejména přípravě nápaditých specialit české i zahraniční kuchyně a moderní zážitkové …moreAbstract:
In my bachelor thesis I targeted on analyses of strenghts and weaknesses of Gurman company. It has been operating on the market for thirteenth years. This company have restaurants in cities Lanškroun, Litomyšl and Svitavy. The company Gurman provides superior services, czech and foreign cuisine. It also provides catering services. The main aim of my bachelor thesis is to focus on detail and value marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vta5c/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva