Marketingový vliv soukromé instituce na obec Janov a mikroregion Litomyšlsko – Soňa Přílučíková
Soňa Přílučíková
Bachelor's thesis
Marketingový vliv soukromé instituce na obec Janov a mikroregion Litomyšlsko
Jak malá soukromá instituce působí na své okolí a jak mu prospívá
Marketing influence of private institution to village Janov and microregion Litomyšl
Abstract:
Tato bakalářská práce je konkrétní provedení marketingového výzkumu vlivu instituce, Jezdeckého klubu Alice a Lukáše Machových (JKALM), na její okolí. Obsahuje také informace o dostupných evropských fondech a dotacích využitelných v tomto druhu podnikání.Abstract:
This bachelor work is a complete implementation of marketing research on the influence of the institution Jezdecký klub Alice a Lukáše Machových upon its environment. The work contains information about accessible European funds and subsidies which can be use in this business area.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB468
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Vítězslav Hálek
- Reader: Tomáš Kala
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘÍLUČÍKOVÁ, Soňa. \textit{Marketingový vliv soukromé instituce na obec Janov a mikroregion Litomyšlsko}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Available from: https://theses.cz/id/a158jx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Pavel Vandas -
Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností
Tomáš Rys -
Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Svatopluk Pelčák -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Jezdecký sport jako volnočasová aktivita dětí staršího školního věku na Mladoboleslavsku
Barbora Vacková -
Vývoj webové aplikace pro jezdecký klub
Lukáš Czyž -
Studie proveditelnosti nasazení informačního systému pro jezdecký klub
Diana Dittrichová -
Psychologické a pedagogické vzdělávání instruktorů jezdectví s akcentem na strach jako negativní emoci a jeho vliv na jezdecký výcvik
Petra Kabešová