Soňa Přílučíková

Bachelor's thesis

Marketingový vliv soukromé instituce na obec Janov a mikroregion Litomyšlsko

Jak malá soukromá instituce působí na své okolí a jak mu prospívá

Marketing influence of private institution to village Janov and microregion Litomyšl
Abstract:
Tato bakalářská práce je konkrétní provedení marketingového výzkumu vlivu instituce, Jezdeckého klubu Alice a Lukáše Machových (JKALM), na její okolí. Obsahuje také informace o dostupných evropských fondech a dotacích využitelných v tomto druhu podnikání.
Abstract:
This bachelor work is a complete implementation of marketing research on the influence of the institution Jezdecký klub Alice a Lukáše Machových upon its environment. The work contains information about accessible European funds and subsidies which can be use in this business area.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2010
  • Supervisor: Vítězslav Hálek
  • Reader: Tomáš Kala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv