Soňa Přílučíková

Bachelor's thesis

Marketingový vliv soukromé instituce na obec Janov a mikroregion Litomyšlsko

Jak malá soukromá instituce působí na své okolí a jak mu prospívá

Marketing influence of private institution to village Janov and microregion Litomyšl
Anotácia:
Tato bakalářská práce je konkrétní provedení marketingového výzkumu vlivu instituce, Jezdeckého klubu Alice a Lukáše Machových (JKALM), na její okolí. Obsahuje také informace o dostupných evropských fondech a dotacích využitelných v tomto druhu podnikání.
Abstract:
This bachelor work is a complete implementation of marketing research on the influence of the institution Jezdecký klub Alice a Lukáše Machových upon its environment. The work contains information about accessible European funds and subsidies which can be use in this business area.
 

Kľúčové slová

klub jezdecký marketingový vliv
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB468

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedúci: Vítězslav Hálek
  • Oponent: Tomáš Kala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv