Práce s dětmi s odloženou školní docházkou v mateřské škole – Sára Hráčková
Sára Hráčková
Bakalářská práce
Práce s dětmi s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Postponed School Attendance Children's Work in Kindergarten
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na práci s dětmi s odloženou školní docházkou. Cílem této práce je objasnit souvislosti spojené s odklady školní docházky, identifikovat problémy i možné zlepšení v práci s nimi a navrhnout konkrétní doporučení pro zlepšení při práci s dětmi s odloženou školní docházkou. V teoretické části je cílem vymezit předškolní vzdělávání a také teoretická východiska spojená …víceAbstract:
The thesis focuses on working with children with delayed school entry. The aim of the thesis is to elucidate the contexts associated with delayed school entry, identify problems as well as possible improvements in working with them, and propose specific recommendations for improvement in working with children with delayed school entry. In the theoretical part, the aim is to define preschool education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hráčková, Sára. Práce s dětmi s odloženou školní docházkou v mateřské škole. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická diagnostika na konci předškolního vzdělávání a na počátku povinné školní docházky
Aneta ŠEBELOVÁ -
Uplatňování pedagogické diagnostiky učitelkou mateřské školy, jako prostředek naplňování cílů předškolního vzdělávání.
Karin VÍTEČKOVÁ -
Analýza komunikační schopnosti u předškolních dětí s odloženou školní docházkou
Markéta Neuvirtová -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Možnosti práce s dětmi s opožděným grafomotorickým vývojem
Petra Schülerová -
Práce s dítětem s odkladem povinné školní docházky v mateřské škole
Kateřina CHAMRÁDOVÁ -
Rozvoj dílčích funkcí u dětí s odloženou školní docházkou v přípravné třídě
Sylvie Zemanová -
Práce s dětmi s odloženou školní docházkou
Lenka SÝKOROVÁ