Spotřebitel v maloobchodě-Vinařství Zaječí s.r.o, víno pro mladé – Bc. Ondřej PLOCH
Bc. Ondřej PLOCH
Master's thesis
Spotřebitel v maloobchodě-Vinařství Zaječí s.r.o, víno pro mladé
The Consumer at Retail-Vinařství Zaječí, Wine for Young
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vývoj a následné uvedení nového produktu společnosti Vinařství Zaječí na český trh. Produkt je koncipován pro cílovou skupinu mladých, kteří s konzumací vína začínají. Teoretická část práce se zabývá především rešerší odborné literatury na téma podpory prodeje, chování spotřebitele a jeho nákupním rozhodováním, brand managementu a zavedení nového produktu na trh. Analytická …viacAbstract:
The thesis is focused on development and subsequent introduction of new product of Vinařství Zaječí on the Czech market. The product is designed for the target group of young consumers who begin with the consumption of wine. The theoretical part deals mainly with literature searches on sales promotion, consumer be-havior and purchasing decision-making, brand management and the introduction of a new …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Zverejniť od: 17. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLOCH, Ondřej. Spotřebitel v maloobchodě-Vinařství Zaječí s.r.o, víno pro mladé. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh
Renata Nováková -
Zavedení nového produktu na trh – komparace značek Fríí a Zlatopramen N.A.
Tereza Divišová -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Zavedení nového produktu na trh
Renáta Müllerová -
Zavedení nového produktu na trh - xComfort
Martin Sop