Bc. Ondřej PLOCH

Master's thesis

Spotřebitel v maloobchodě-Vinařství Zaječí s.r.o, víno pro mladé

The Consumer at Retail-Vinařství Zaječí, Wine for Young
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vývoj a následné uvedení nového produktu společnosti Vinařství Zaječí na český trh. Produkt je koncipován pro cílovou skupinu mladých, kteří s konzumací vína začínají. Teoretická část práce se zabývá především rešerší odborné literatury na téma podpory prodeje, chování spotřebitele a jeho nákupním rozhodováním, brand managementu a zavedení nového produktu na trh. Analytická …viac
Abstract:
The thesis is focused on development and subsequent introduction of new product of Vinařství Zaječí on the Czech market. The product is designed for the target group of young consumers who begin with the consumption of wine. The theoretical part deals mainly with literature searches on sales promotion, consumer be-havior and purchasing decision-making, brand management and the introduction of a new …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Zverejniť od: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PLOCH, Ondřej. Spotřebitel v maloobchodě-Vinařství Zaječí s.r.o, víno pro mladé. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications