Strategická analýza společnosti Alza.cz a.s – Jan Bujok
Jan Bujok
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Alza.cz a.s
Strategic Analysis of a Business Organization, Alza.cz a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce, je provést strategickou analýzu společnosti Alza.cz a.s. Na základě zpracované strategické analýzy jsou navrhnuty, manažerská doporučení, která by měla vést k získání a udržení dlouhodobého úspěchu firmy. Strategická analýza se zabývá především rozborem vztahů firmy s vnějším prostředím a zhodnocení jejích vnitřních zdrojů. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to perform a strategic analysis of the company Alza.cz a.s. Based on the processed strategic analysis, managerial recommendations are proposed, which should lead to the acquisition and maintenance of the long-term success of the company. The strategic analysis deals mainly with the analysis of the company's relations with the external environment and the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Luboš Smrčka
- Oponent: Jaroslav Schönfeld
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83494
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Strategická analýza a optimalizace produktového portfolia vybrané firmy
Dominik Procházka -
Analýza portfolia dodavatelů automobilové společnosti
Nikola Valasová -
Strategická analýza společnosti Mlékárna Kunín a. s.
Renata Mulyukova