Mgr. Jana ŠUTEROVÁ

Bachelor's thesis

Ústní prezentace žáků jako součást psychosomatického přístupu k jejich osobnostní přípravě

Verbal presentation of pupils - the part of psychosomatic access for their personality training
Abstract:
Cílem této práce je popsat charakteristiky ústní prezentace žáků a některé možnosti jejího zlepšování u žáků na střední škole. Teoretická část práce se zabývá potřebami, které souvisí s ústní prezentací žáků - z pohledu žáka, školy, společnosti, zaměstnavatelů. Ústní prezentaci žáků provází různá úskalí. Žák má také určité skryté znalosti, jež využívá během ústní prezentace (školní znalosti, své životní …more
Abstract:
The aim of this bachelor is to describe characteristic of verbal presentation of pupils and some possibilities of its improving with pupils at secondary school. Theoretical part consider with needs, that relate to verbal presentation of students - in view of pupils, school, society, employers. Verbal presentation of pupils go together with some difficulty. The pupil has also certain implicit knowledge …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2006
Identifier: 4226

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠUTEROVÁ, Jana. Ústní prezentace žáků jako součást psychosomatického přístupu k jejich osobnostní přípravě. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 06. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Univerzitní institut

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Specialization in pedagogy

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.