Bc. Jan Astl

Diplomová práce

Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku

Application Multimedia Communications in the Marketing Communications Mix
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace se zaměřením na multimédia a jejich potenciál pro plnění funkcí nástrojů marketingového komunikačního mixu v moderní integrované marketingové komunikaci. První tři kapitoly studie jsou tedy věnovány charakteristice moderní marketingové komunikace, jejím cílům, strategiím, a následně využití multimédií v technikách, prostředcích jednotlivých …více
Abstract:
This thesis deals with marketing communications, focusing on multimedia and their potential to fulfill the functions of tools of marketing communication mix in modern integrated marketing communications. The first three chapters are therefore devoted to the study of the characteristics of modern marketing communication, its goals, strategies, and then use multimedia techniques, means of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní