Kateřina Závorková

Bakalářská práce

Analýza konkurence čajovny

The Competitive Analysis of the Tearoom
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence čajovny. Cílem bylo sestavit návrhy a doporučení vybrané čajovně na základě porovnání s jejími konkurenty. Výzkum byl proveden pomocí metody Mystery shopping. Pro tuto metodu byl sestaven scénář a pozorovací list. Následně bylo provedeno vyhodnocení výsledků výzkumu. Poté byly v rámci vytyčeného cíle sestaveny návrhy a doporučení vybrané čajovně.
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is the competitive analysis of the tearoom. The aim was to make suggestions and recommendations for the selected tearoom on the basis of comparison with its competitors. The research was done by using the Mystery shopping method. For this method were compiled scenario and observation sheet. Subsequently, the results of the research were evaluated. Then the proposals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Jana Valečková
  • Oponent: Petr Baránek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod