Strategické řízení regionální značky - region Polabí – Bc. Petra Konečná
Bc. Petra Konečná
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Management of the regional brand - Polabí region
Anotace:
Diplomová práce se věnuje značce POLABÍ regionální produkt®. Cílem práce je identifikovat aktivity, které se pojí s budováním pozice této regionální značky, zjistit povědomí veřejnosti o značce a využívání značky producenty.V teoretické části je popsána problematika marketingového řízení, chování spotřebitele, budování značky, marketingového mixu, významu pojmu značka a systém regionálního značení …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the brand POLABÍ Regional Product®. The goals of the work is to identity activities that are associated with building the position of this regional brand, find out public awareness of the brand and the use of the brand by producers.The theoretical section describes the issues of marketing management, consumer behavior, brand building, marketing mix, the meaning of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Název
Vložil
Vloženo
Práva