Výběr marketingových distribučních cest, hodnocení jejich efektivnosti ve společnosti T-mobile, a. s. – Martin Lutovský
Martin Lutovský
Bachelor's thesis
Výběr marketingových distribučních cest, hodnocení jejich efektivnosti ve společnosti T-mobile, a. s.
The choice of marketing distribution ways, the assessment of their effectiveness within the T-Mobile company
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Pavel Rosol
- Reader: Josef Malý
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUTOVSKÝ, Martin. \textit{Výběr marketingových distribučních cest, hodnocení jejich efektivnosti ve společnosti T-mobile, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2006. Available from: https://theses.cz/id/a1q7oa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management organizací
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.