Analýza preferencí zákazníků při výběru bankovní instituce – Zuzana Mrkývková
Zuzana Mrkývková
Diplomová práce
Analýza preferencí zákazníků při výběru bankovní instituce
Customer Preferences Analysis in the Making Choice of Banking Institution
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza zákazníků při výběru bankovní instituce. Práce je zaměřena na bankovní společnost GE Money Bank, a.s. a také na zákazníky dalších bankovních společností. Na základě primárního výzkumu, který byl proveden pomocí strukturovaného dotazníku, byly zjištěny preference klientů GE Money Bank, a.s v oblasti marketingové komunikace, produktů a procesů. Analýza byla zaměřena také …víceAbstract:
The aim of the thesis is an analysis of customers choosing banking institutions. The work is focused on the banking company GE Money Bank, while the work is focused on customers of other banking companies. Based on primary research, which was conducted using a structured questionnaire, were identified customer preferences GE Money Bank, in marketing communications, products and processes. The analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96549
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Jiří Knopp
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Ethics and Correctness in the Business of Non-Banking Companies in CR
Lukáš Janečka -
Corporate Social Responsibility in Banking Industry
Lucia Klimková -
Návrh Business Intelligence řešení pro bankovní společnost
Zhansaya Tilegenova -
Zaměstnanecké benefity ve vybrané bankovní společnosti
Ivana Kaňoková -
Finanční analýza vybrané bankovní společnosti
Miriam Pavelcová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova