Úprava reklamy v právu Evropské unie – Bc. Ludmila Worbisová
Bc. Ludmila Worbisová
Bakalářská práce
Úprava reklamy v právu Evropské unie
Regulation of Advertising in the European Union Law
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou úpravy reklamy v právu Evropské unie. Cílem práce je nejen sestavení přehledu legislativní úpravy reklamy v EU, ale především analýza právní úpravy vybraných oblastí nestandardní reklamy. Tyto oblasti zahrnují jak úpravy reklamy ve specifických oblastech, tak oblast práva proti nekalé soutěži, kde se detailněji zabývám klamavou a srovnávací reklamou. Práce sleduje …víceAbstract:
Bachelor thesis analyses the regulation of advertising in the European Union law. The goal is not only to present and overview of advertisement legislative regulation in the EU, but especially to analyse the legislation of special areas, where companies need to be more careful. These areas include both legal regulation of specific areas and legal regulation of unfair competition on the market. Deceptive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qdxd6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: prof. JUDr. Vladimír Týč, CSc.
- Oponent: doc. JUDr. Filip Křepelka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Mezinárodněprávní obchodní studia
Práce na příbuzné téma
-
Klamavá a srovnávací reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů
Daniel Poráč -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Klamavá reklama v evropském kontextu
Aleš Kamrád -
Srovnávací reklama v ČR a ve směrnici EU
Jan Duchek -
Digital Fundamental Rights in the case law of the Court of Justice of the European Union
Adéla KRÖNEROVÁ -
Networks in the European Union The enforcement of the Ecodesign directive: a case study
Jip Werner -
Drawing Inferences from Implied Advertising Claims
Alena Zapletalová -
Drawing Inferences from Implied Advertising Claims
Alena Zapletalová