Bc. Šárka Hladilová

Bakalářská práce

Souvislost mezi sebeřízeným učením, obecnými kauzálními orientacemi a akademickou resiliencí u vysokoškolských studentů.

Correlation between self-directed learning, general causality orientations and academic resilience in university students.
Anotace:
Studie se věnuje souvislosti mezi sebeřízeným učením (SDL), obecnými kauzálními orientacemi a akademickou resiliencí u vysokoškolských studentů. Jedná se o korelační studii zahrnující 213 respondentů ve věku 19-30 let s převahou žen (72.8 %). Kontrolní orientace, jež je jednou z kauzálních orientací, nebyla kvůli nedostačující reliabilitě zahrnuta do analýzy. Souvislost byla nalezena mezi všemi zmíněnými …více
Abstract:
The study focuses on the relationship between self-directed learning (SDL), general causal orientations, and academic resilience in college students. It is a correlation study involving 213 respondents aged 19-30 years with a predominance of women (72.8 %). The control orientation, which is one of the causal orientations, was not included in the analysis due to insufficient reliability. Connections …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Juraj Matis
  • Oponent: Mgr. Lukáš Čunek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta