Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding – Kateryna Pasiukova
Kateryna Pasiukova
Bachelor's thesis
Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding
Communication strategy offer for UP Beauty Studio and preparing the foundation for rebranding
Abstract:
Bakalářská práce „Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding“ se zabývá analýzou současného stavu brandu, jeho působením na trhu a nabízí návrh nové strategie komunikace, s ohledem na provedené hloubkové dotazníkové šetření s cílovým publikem salonu. V teoretické části této práce je přehled klíčových pojmů, spojených s marketingem, brandem a jeho složek …moreAbstract:
The undergraduate work "Communication strategy offer for UP Beauty Studio and preparing the foundation for rebranding" is devoted to the analysis of current state of the brand, its market performance, also offering a new communication strategy, taking into account an in-depth questionnaire survey of the beauty studio's target audience. The theoretical part of this work consists of: •an overview of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86523
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Stanislav Horný
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PASIUKOVA, Kateryna. \textit{Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/a2fjpu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86523
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Corporate Social Responsibility and Company Strategy: a case study of MSD
Jovana Milivojevic -
Marketing Strategy of a Selected Company
Nigar Naghiyeva -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Svobodná firma
Radan Mlčůch