Spotřební chování při nákupu oblečení – Ing. Vendula Janků
Ing. Vendula Janků
Bakalářská práce
Spotřební chování při nákupu oblečení
Consumer behavior during buying a clothes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu oblečení a faktory, které dané chování ovlivňují. První část – teoretická – je zaměřena na rozbor chování jako takového, spotřebního chování, faktory, které jej ovlivňují a na kupní rozhodovací proces. V části druhé – aplikační – je realizován marketingový průzkum, zaměřený na chování spotřebitele během celého procesu nakupování oblečení …víceAbstract:
This thesis deals with consumer behavior during buying clothes and factors that influence this behavior. The first part – theoretical – focused on behavior in common, consumer bahavior, factors that influence them and on purchase decision cause. In the second part – application – there is realized marketing survey, which deals with consumer behavior during whole process of buying clothes. At the end …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iriv6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Markéta Jansová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum: Využívání moderních IT technologií na středních školách
Michaela Badalcová -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Michal Kohl -
Spotřební kultura a skupinová identita
Oleg Shigin -
Vliv reklamy na spotřební chování
Daniela Řičanová -
Modelovací faktory záměru zapojit se do ekonomiky sdílení: Důkazy z méně rozvinuté země
Mark Ratilla -
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Kateřina Šibravová -
Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele
Barbora Karhanová -
Faktory ovlivňující spotřebu vepřového masa
Lucie Mitlenerová