Ikarie letí světem. Rozbor marketingové strategie filmu Ikarie XB-1. – Bc. Petr Kobzev
Bc. Petr Kobzev
Bachelor's thesis
Ikarie letí světem. Rozbor marketingové strategie filmu Ikarie XB-1.
Ikarie around the world. Marketing strategies of the film Ikarie XB-1.
Anotácia:
Rozbor marketingové strategie sci-fi filmu Ikarie XB 1 (Jindřich Polák, Československo, 1963) z hlediska žánrového zasazení. Projev žánrového hlediska v domácí a zahraniční divácké a kritické recepci. Marketingové strategie československého filmu jako práce s očekáváním publika (vytváření a modifikace). Práce potvrdí, zda se strategie otiskly do kritického přijetí nebo naopak odmítnutí filmu.Abstract:
Analysis of marketing strategy of the sci-fi film Ikarie XB 1 (Jindřich Polák, Československo, 1963) from an aspect of genre specification. Genre aspect is manifested through domestic and foreign reception of critics and viewers. Marketing strategy of Czechoslovakian film is considered as a manipulation with expectations of an audience (creating new meanings and modification).Kľúčové slová
Marketing distribuce ÚPF žánr sci-fi propagace recepce chronotop tematické okruhy Ikarie XB 1.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wc9tu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedúci: Mgr. Šárka Gmiterková
- Oponent: Mgr. Jan Trnka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.