Specifika komentování e-sportu (se zaměřením na League of Legends) – Matěj SMOLARČÍK
Matěj SMOLARČÍK
Bakalářská práce
Specifika komentování e-sportu (se zaměřením na League of Legends)
The specification of E-sport commentary
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zdokumentovat komentování e-sportu a upozornit na rozlišnosti od sportů, které už známe. Tato práce se bude zabývat českým komentářem e-sportu. Jako hlavní studijní objekt byla zvolena hra League of Legends, jakožto nejsledovanější a nejdotovanější z e-sportů. V teoretické části nejdříve představím profesi sportovního komentátora, poté hru samotnou, a na závěr pak …víceAbstract:
The focus of my bachelor thesis is to look at e-sports commentary and to highlight the differences from the sports we already know. This thesis will focus on Czech commentary. As the main subject was chosen the game of League of Legends as one of the most viewed and e-sport and one with the highest prize money. In theoretical part, firstly, the profession of the sport´s commentator, then the game itself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMOLARČÍK, Matěj. Specifika komentování e-sportu (se zaměřením na League of Legends). Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 12. 2021