Linda Brůnová
Master's thesis
Internetový marketing vybrané společnosti
Abstract:
Tato práce se zabývá především internetovým marketingem, jeho nástroji a následnou aplikací těchto nástrojů na vybranou společnost.Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá problematikou internetového marketingu, konkrétně internetovým obchodem, jeho úspěšným fungováním, a také jsou zde představeny jednotlivé nástroje, které jsou detailně rozebrány …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the internet marketing, tools and application of this tools to a selected company. The diploma thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with the issues of internet marketing, especially e-shop, its successful functioning and also presents individual tools, which are analyzed in detail. The second part, the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/a2rem8/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRŮNOVÁ, Linda. \textit{Internetový marketing vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/a2rem8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Mystery Shopping - comparison of case studies
Stanislav Balvas -
Factors Influencing Food Choice Among Young Generation (comparison of Czechia and Russia in a case of food shopping)
Aleksei Rinchinov -
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový obchod
Tomáš Jelínek -
Internetový obchod, distribuční cesty v internetovém obchodě a nový portál spol. Amway
Marie Jungrová