Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně – Veronika Pánková
Veronika Pánková
Bachelor's thesis
Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně
Marketing and customer segmentation in Grand hotel Brno
Anotácia:
Cílem práce bude zjistit hlavní segmenty zákazníků hotel Grand v Brně, jejich analýza a popis. Závěrem práce bude návrh potenciálních dalších segmentů pro tento hotel.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.