Marketingové aktivity spoločnosti Flixbus – Jana Striežencová
Jana Striežencová
Diplomová práce
Marketingové aktivity spoločnosti Flixbus
Marketingové aktivity společnosti Flixbus
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trhem autobusové dopravy na území České a Slovenské republiky a dále marketingem těchto služeb. Konkrétně se zaměřuje na německého autobusového dopravce FlixBus. Díky svému unikátnímu byznys modelu a expanzi na nové trhy se firma stala jednou z nejúspěšnějších společností, jež v současné době působí v daném segmentu. Cílem této práce je analýza vybraných marketingových aktivit …víceAbstract:
The thesis addresses bus transportation market in the Czech Republic and Slovakia and marketing of these services. In particular, it focuses on the German bus carrier FlixBus which, thanks to its unique business model and expansion to new markets, has managed to become one of the most successful companies presently operating in the given segment. The aim of this document is to analyze the selected …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá trhom autobusovej dopravy na území Českej a Slovenskej republiky a marketingom týchto služieb. Konkrétne je zameraná na nemeckého autobusového dopravcu FlixBus, ktorému sa vďaka unikátnemu biznis modelu a expanzii na nové trhy podarilo stať jednou z najúspešnejších spoločností súčasnosti operujúcich v danom segmente. Cieľom tejto práce je analýza vybraných marketingových …víceKlíčová slova
autobusová doprava dopravci marketing marketingová aktivita marketingový kanál slevové poukazy
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Roman Sterly
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Marketingová komunikácia spoločnosti Autobusová doprava Púchov, a. s. s využitím informačných technológií
Andrea Gašpárková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
E-Commerce Marketing Strategy and Channels: Alibaba Group Case Study
Bin Ma -
Marketing v pojišťovnictví a prodejní kanály
Milan Števlik