Miroslav MIŠKOVSKÝ

Diplomová práce

Kompetenční model začínajícího učitele a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí

Competences of startinng educators and self evaluation of set of individual competences
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá kompetenčním rámcem začínajících učitelů a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol a každá kapitola má své podkapitoly. První kapitola se soustředí na osobnost a učitele. Je v ní odborně vymezená osobnost, typologie osobnosti, učitel a typologie učitelů. Druhá kapitola se soustředí na začínajícího učitele. V …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the competency framework of beginning teachers and self-assessment of individual competencies and their achievement. The theoretical part is divided into three chapters and each chapter has its own sub-chapters. The first chapter focuses on the personality and teacher. It includes professional definition of personality, typology of personality, teacher and typology of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIŠKOVSKÝ, Miroslav. Kompetenční model začínajícího učitele a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / UČ AJ a lit. ZŠ14 navazující