Kompetenční model začínajícího učitele a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí – Miroslav MIŠKOVSKÝ
Miroslav MIŠKOVSKÝ
Diplomová práce
Kompetenční model začínajícího učitele a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí
Competences of startinng educators and self evaluation of set of individual competences
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá kompetenčním rámcem začínajících učitelů a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol a každá kapitola má své podkapitoly. První kapitola se soustředí na osobnost a učitele. Je v ní odborně vymezená osobnost, typologie osobnosti, učitel a typologie učitelů. Druhá kapitola se soustředí na začínajícího učitele. V …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the competency framework of beginning teachers and self-assessment of individual competencies and their achievement. The theoretical part is divided into three chapters and each chapter has its own sub-chapters. The first chapter focuses on the personality and teacher. It includes professional definition of personality, typology of personality, teacher and typology of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D., MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIŠKOVSKÝ, Miroslav. \textit{Kompetenční model začínajícího učitele a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/a30guz/.
Jak správně citovat práci
MIŠKOVSKÝ, Miroslav. Kompetenční model začínajícího učitele a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / UČ AJ a lit. ZŠ14 navazující
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Požadavky na profesní kompetence a profesní rozvoj manažerů u vybrané společnosti
Ilona Houdová -
Marketér jako profese – potřebné profesní kompetence marketéra
Margaryta Malakhovska -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétní organizaci)
Matěj Nováček -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétní organizaci)
Veronika Nedbalová -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (Josef Bambásek a.s.)
Lucie Bambásková -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétní organizaci)
Lenka Kršová -
Profesní kompetence a vzdělávací potřeby pracovníků v oblasti veřejného opatrovnictví
Kateřina BĚLAVOVÁ