Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education – Bc. Matej Patrik Žitňanský
Bc. Matej Patrik Žitňanský
Master's thesis
Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education
Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education
Anotácia:
Cílem této práce je holisticky porozumět programu pomoci zájemcům o studium v Rakousku, který se jmenuje Studieren Probieren, za pomoci dizajnu případové studie. Studie je omezena na veřejné univerzity. V teoretické části je popsán rakouský systém vysokého školství a poradenství pro zájemce o studium. Také jsou zde nastíněny důvody pro předčasné ukončování studia. V přehledu literatury je pozornost …viacAbstract:
The purpose of this thesis is to reach a holistic understanding of a guidance programme for prospective students in Austria called Studieren Probieren. The case study research method is used. The study is limited to public universities. In the theoretical part, the Austrian higher education environment is introduced together with guidance programmes for prospective students and reasons for high dropout …viacKeywords
prospective students dropout pre-entry interventions peer guidance student experience insight campus visits university decision-making case study roles and duties orientation higher education zájemci o studium ukončování poradenství pro uchazeče studijní zkušenost očekávání vhled návštěvy přednášek rozhodování o univerzitním studiu případová studie role a povinnosti orientace vysoké školství
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/beyah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedúci: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽITŇANSKÝ, Matej Patrik. \textit{Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/a3117h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Analýza motivů ovlivňujících rozhodování studentů středních škol o studiu na vysoké škole
Kateřina Kučerová -
Příprava životopisu a motivačního dopisu - distanční text pro uchazeče o zaměstnání
Barbora Kejhová -
Kariérové poradenství pro nezaměstnané
Monika Frátriková -
Poradenství a jeho přínos pro nezaměstnané absolventy do 30 let.
Jana DOČEKALOVÁ -
Poradenství a jeho přínos pro nezaměstnané absolventy do 30 let.
Jana DOČEKALOVÁ -
Student Experience Reimagined: Speculative Exploration of University Students' Well-being
Kateřina Večerková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Olfaktorická komunikace a role individuální zkušenosti při výběru partnera u afrických anuálních halančíků
Tereza Milová