Výuka AJ prostřednictvím literárních textů na II. stupni ZŠ – Mgr. Alena PIGULOVÁ
Mgr. Alena PIGULOVÁ
Master's thesis
Výuka AJ prostřednictvím literárních textů na II. stupni ZŠ
Teaching English through Literary Texts at Lower Secondary Level
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím literárních textů ve výuce angličtiny na druhém stupni ZŠ. Jsou zde prezentována základní teoretická východiska pro následnou praktickou aplikaci. V teoretické části jsou definovány různé přístupy k výuce angličtiny prostřednictvím literatury, proces čtení a čtenářské strategie. Dále jsou rozebrány výhody a nevýhody využití zjednodušených textů a kritéria pro …viacAbstract:
This thesis deals with the issues of teaching English through literature at lower secondary schools. It provides fundamental information about different approaches to using literary texts in the language classroom. Later on, it focuses on developing reading skills and reading strategies. It briefly summarises types of literary works and criteria for selecting appropriate materials. Then types of reading …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIGULOVÁ, Alena. Výuka AJ prostřednictvím literárních textů na II. stupni ZŠ. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-FJ
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářské schopnosti dětí s odlišným mateřským jazykem v prostředí běžné základní školy
Vendula Macháčková -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Přínos praktikování čtení s porozuměním na druhém stupni základní školy
Petra KOSTKOVÁ -
Využití čtenářských strategií k rozvoji čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Eva IBLOVÁ -
Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Alexandra Juhosová -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Zlepšovaní jazykových dovedností žáků pomocí práce s texty
Tomáš PETR -
Zlepšovaní jazykových dovedností žáků pomocí práce s texty
Tomáš PETR