Chování spotřebitele na trhu s krmivy pro psy – Bc. Filip Sokol
Bc. Filip Sokol
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu s krmivy pro psy
Consumer behaviour in Dog Food Market
Anotácia:
Sokol, F. Chování spotřebitele na trhu s krmivy pro psy. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele na trhu s krmivem pro psy, se zaměřením na Pardubický kraj a následně vyslovit marketingová doporučení pro podniky působící na daném trhu. Práce je rozdělena na literární rešerši, vlastní práci a následná doporučení …viacAbstract:
Sokol, F. Consumer behaviour in Dog Food Market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The aim of the diploma thesis is to identify the factors that affect consumers in the market of dog food, with a focus on the Pardubice region and then make marketing recommendations for companies operating in the market. The diploma thesis is divided into literary research, own work, and recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Chování spotřebitele na trhu s vínem v Krymské oblasti
Ganna Starovoytova -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Vliv pandemie na chování spotřebitele
Beáta Hynková -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb