Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis – Michaela Rokytová
Michaela Rokytová
Bakalářská práce
Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis
Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse figures of rhetoric, which occur in the advertisements for parents and children. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the language development connected to mental development of child. The theoretical part also characterizes figures of rhetoric used in printed advertisements. The analytical part examines …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat jazykové prostředky, které se vyskytují v reklamách zaměřených na rodiče a děti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje vývoj jazyka spojený s mentálním vývojem dítěte. Teoretická část také charakterizuje jazykové prostředky použity se v tištěných reklamách. Analytická část zkoumá vybrané reklamy na základě poznatků získaných …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rokytová, Michaela. Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi