Obsahová strategie spolku Lastavica z.s. – Milica Živkovič
Milica Živkovič
Bakalářská práce
Obsahová strategie spolku Lastavica z.s.
Content strategy of Lastavica z.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na obsahovou strategii spolku Lastavica z.s. Je strukturována do teoretické a praktické části. V teoretické části se autorka věnuje marketingu obecně, složkám efektivní obsahové strategie a obsahovému marketingu v kontextu neziskových organizací. Praktická část práce se zabývá konkrétně spolkem Lastavica z.s. Zde je spolek představen a jeho stávající strategie je analyzována …víceAbstract:
The thesis focuses on the content strategy of Lastavica z.s. It is structured into theoretical and practical parts. In the theoretical part, the author focuses on marketing in general, components of an effective content strategy, and content marketing in the context of non-profit organizations. The practical part of the thesis deals specifically with Lastavica z.s. Here the association is introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Vrtišková
- Oponent: Eva Žáková Kašparová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
Petra Süssmilichová -
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
Social media content moderation
Ahmed Abdalsamad Mohamed Amin Wafi -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
EYE-TRACKING (NEJEN) V KOGNITIVNÍ KARTOGRAFII
Stanislav POPELKA -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí