Bc. Alena ČERNOTOVÁ

Diplomová práce

Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce

Requirements Analysis and a Proposal of a Marketing Strategy of a Municipality
Anotace:
Marketingová stratégia je dôležitou otázkou nielen pre podnikateľské subjekty, ale stále viac sa dostáva do popredia záujmu neziskových organizácii. Cieľom diplomovej práce je navrhnúť a spracovať projekt marketingovej stratégie obce Ladce. Diplomová práca sa skladá z dvoch častí. V prvej teoretickej časti som na základe literárnych poznatkov objasnila špecifiká marketingu miest a obcí s dôrazom na …více
Abstract:
Marketing strategy is an important question not only for companies but more and more it becomes an issue also for Non-governmental organisations. The aim of my Graduation Thesis is to design and to elaborate a marketing strategy project for Ladce Municipality. My Graduation Thesis consists of two parts. In the first theoretical one there I have explained, based on published information, specifics of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3803

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNOTOVÁ, Alena. Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing