Bc. Alena ČERNOTOVÁ

Master's thesis

Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce

Requirements Analysis and a Proposal of a Marketing Strategy of a Municipality
Abstract:
Marketingová stratégia je dôležitou otázkou nielen pre podnikateľské subjekty, ale stále viac sa dostáva do popredia záujmu neziskových organizácii. Cieľom diplomovej práce je navrhnúť a spracovať projekt marketingovej stratégie obce Ladce. Diplomová práca sa skladá z dvoch častí. V prvej teoretickej časti som na základe literárnych poznatkov objasnila špecifiká marketingu miest a obcí s dôrazom na …more
Abstract:
Marketing strategy is an important question not only for companies but more and more it becomes an issue also for Non-governmental organisations. The aim of my Graduation Thesis is to design and to elaborate a marketing strategy project for Ladce Municipality. My Graduation Thesis consists of two parts. In the first theoretical one there I have explained, based on published information, specifics of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 3803

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČERNOTOVÁ, Alena. Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing