Martina Grauerová
Bachelor's thesis
Brand management značky Schauma
Brand management of Schauma Brand
Abstract:
Bakalářská práce na téma Brand management značky Schauma se zabývá působením značky Schauma na českém trhu. Značka Schauma se řadí mezi portfoliové značky společnosti Schwarzkopf. Cílem práce je zhodnotit strategii řízení značky Schauma na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. Praktická část představuje …moreAbstract:
This bachelor thesis on the topic of Brand management of Schauma Brand deals with the effects of the brand Schauma on the Czech market. The Schauma brand ranks among brands of the Schwarzkopf Company. The goal is to evaluate the strategy of brand management of the Schauma brand on the Czech market. The thesis is divided into two parts, theoretical basis and practical research. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46289
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jana Kocourková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Dermacol na českém trhu
Barbora Chládková -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová