Martina Grauerová

Bachelor's thesis

Brand management značky Schauma

Brand management of Schauma Brand
Abstract:
Bakalářská práce na téma Brand management značky Schauma se zabývá působením značky Schauma na českém trhu. Značka Schauma se řadí mezi portfoliové značky společnosti Schwarzkopf. Cílem práce je zhodnotit strategii řízení značky Schauma na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. Praktická část představuje …more
Abstract:
This bachelor thesis on the topic of Brand management of Schauma Brand deals with the effects of the brand Schauma on the Czech market. The Schauma brand ranks among brands of the Schwarzkopf Company. The goal is to evaluate the strategy of brand management of the Schauma brand on the Czech market. The thesis is divided into two parts, theoretical basis and practical research. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jana Kocourková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46289

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod