Brand management značky Schauma – Martina Grauerová
Martina Grauerová
Bakalářská práce
Brand management značky Schauma
Brand management of Schauma Brand
Anotace:
Bakalářská práce na téma Brand management značky Schauma se zabývá působením značky Schauma na českém trhu. Značka Schauma se řadí mezi portfoliové značky společnosti Schwarzkopf. Cílem práce je zhodnotit strategii řízení značky Schauma na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. Praktická část představuje …víceAbstract:
This bachelor thesis on the topic of Brand management of Schauma Brand deals with the effects of the brand Schauma on the Czech market. The Schauma brand ranks among brands of the Schwarzkopf Company. The goal is to evaluate the strategy of brand management of the Schauma brand on the Czech market. The thesis is divided into two parts, theoretical basis and practical research. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46289
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jana Kocourková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Dermacol na českém trhu
Barbora Chládková -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová