Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením – Bc. Daniel Rosa
Bc. Daniel Rosa
Bachelor's thesis
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Proposal to event for the selected company or product with an economic evaluation
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je event a event marketing, který je nedílným nástrojem marketingové komunikace. Práce je dělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je probrána problematika týkající se samotné podstaty eventu a event marketingu spolu s jeho zařazením do kontextu marketingové komunikace a problematika nezbytných postupů pro uskutečnění eventu. Praktická část je …viacAbstract:
The subjects of the bachelor thesis are event and event marketing, terms that are intrinsic to marketing communication. The thesis comprises two parts, theoretical and practical. In theoretical part, the fundamentals of event and event marketing are discussed, and the terms are put in the context od marketing communication. After that, the procedures that are essential to successful organization of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bnnvj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová