Bc. Kamila Dlouhá
Master's thesis
Budování vztahu se zákazníky
Creation relations with customers
Abstract:
Ve své práci se zabývám otázkami „Jak lze získat nové zákazníky a udělat je spokojenými?“. „Jak si v dnešní obrovské konkurenci zákazníka udržet?“ Jedna z hlavních odpovědí na tyto otázky je budování dobrých vztahů se zákazníky. Hlavním cílem práce je definovat vhodné postupy v budování dobrého vztahu se zákazníkem. Pro jeho dosažení jsem v průzkumu zvolila formu dotazníkového šetření, které se zabývalo …moreAbstract:
In my diploma work I am focusing on these questions: “How to get new customers and satisfied them?” and “How to keep customers in nowadays rivality?” One of the answers on these questions is to build good relationships with customers. The main objective of this work is to define appropriate processes in building good relationships with customers. For accomplishment this task I choose questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ar4i3/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2010
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: RNDr. Václav Vohánka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM)
Semen Davydov