Jakub Pivoňka

Bakalářská práce

Aplikace s herními prvky zvyšující produktivitu uživatele

Gamified Productivity Apps
Anotace:
Práce je zaměřena na gamifikaci a její využití v aplikacích zvyšující produktivitu uživatele. Hlavním cílem bylo představit gamifikaci, problematiku produktivity uživatele a následně prozkoumat jakým způsobem využívají existující aplikace zvyšující produktivitu uživatele herní prvky.V teoretické části je přiblížena historie her, počítačových her a samotné gamifikace. Pro pochopení základních myšlenek …více
Abstract:
This thesis is focused towards gamification and its use in apps meant to enhance personal productivity of its users. Main goal was to introduce gamification, issues related to personal productivity and then examine a way in which existing productivity apps make use of game elements.Theoretical part is trying to cover history of games, computer games and gamification itself. In order to understand basic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Radim Čermák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75433

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.