Jan Maruška

Bakalářská práce

Role product placementu ve vysílání veřejnoprávní a soukromé televizní stanice

The role of product placement in the broadcasting of public and private TV stations
Anotace:
Bakalářská práce přináší analýzu marketingového prvku product placement, který především v posledních letech nabývá významné postavení médiích. Odborníci hodnotí zařazování (umísťování) produktů/služeb product placement do televizních pořadů, filmu, divadla, na internet a dalších médií jako velmi pozitivní záležitost pro zadavatele i jednotlivá média. Umístění product placement má svoje opodstatnění …více
Abstract:
The bachelor thesis analyses the marketing element of product placement, which has gained a significant position in marketing in recent years. Experts evaluate the placement of products / services of product marketing into television programs, films, theater, the internet and other media as a very positive affair for both the advertiser and individual media. The placement of a product placement has …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Markéta Dianová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73808

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management

Práce na příbuzné téma