Role product placementu ve vysílání veřejnoprávní a soukromé televizní stanice – Jan Maruška
Jan Maruška
Bachelor's thesis
Role product placementu ve vysílání veřejnoprávní a soukromé televizní stanice
The role of product placement in the broadcasting of public and private TV stations
Abstract:
Bakalářská práce přináší analýzu marketingového prvku product placement, který především v posledních letech nabývá významné postavení médiích. Odborníci hodnotí zařazování (umísťování) produktů/služeb product placement do televizních pořadů, filmu, divadla, na internet a dalších médií jako velmi pozitivní záležitost pro zadavatele i jednotlivá média. Umístění product placement má svoje opodstatnění …moreAbstract:
The bachelor thesis analyses the marketing element of product placement, which has gained a significant position in marketing in recent years. Experts evaluate the placement of products / services of product marketing into television programs, films, theater, the internet and other media as a very positive affair for both the advertiser and individual media. The placement of a product placement has …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73808
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Markéta Dianová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73808
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
Robert Almássy