Jan Maruška

Bachelor's thesis

Role product placementu ve vysílání veřejnoprávní a soukromé televizní stanice

The role of product placement in the broadcasting of public and private TV stations
Abstract:
Bakalářská práce přináší analýzu marketingového prvku product placement, který především v posledních letech nabývá významné postavení médiích. Odborníci hodnotí zařazování (umísťování) produktů/služeb product placement do televizních pořadů, filmu, divadla, na internet a dalších médií jako velmi pozitivní záležitost pro zadavatele i jednotlivá média. Umístění product placement má svoje opodstatnění …more
Abstract:
The bachelor thesis analyses the marketing element of product placement, which has gained a significant position in marketing in recent years. Experts evaluate the placement of products / services of product marketing into television programs, films, theater, the internet and other media as a very positive affair for both the advertiser and individual media. The placement of a product placement has …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: Jan Hanzlík
  • Reader: Markéta Dianová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73808

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management

Theses on a related topic