Role product placementu ve vysílání veřejnoprávní a soukromé televizní stanice – Jan Maruška
Jan Maruška
Bachelor's thesis
Role product placementu ve vysílání veřejnoprávní a soukromé televizní stanice
The role of product placement in the broadcasting of public and private TV stations
Anotácia:
Bakalářská práce přináší analýzu marketingového prvku product placement, který především v posledních letech nabývá významné postavení médiích. Odborníci hodnotí zařazování (umísťování) produktů/služeb product placement do televizních pořadů, filmu, divadla, na internet a dalších médií jako velmi pozitivní záležitost pro zadavatele i jednotlivá média. Umístění product placement má svoje opodstatnění …viacAbstract:
The bachelor thesis analyses the marketing element of product placement, which has gained a significant position in marketing in recent years. Experts evaluate the placement of products / services of product marketing into television programs, films, theater, the internet and other media as a very positive affair for both the advertiser and individual media. The placement of a product placement has …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73808
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: Jan Hanzlík
- Oponent: Markéta Dianová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73808
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
Robert Almássy