Bc. et Bc. Simonetta Šmídová

Diplomová práce

Persuasion in Werbetexten von ŠKODA AUTO. Schwerpunktthema: Elektromobilität.

Persuasion in advertising electromobility by ŠKODA AUTO
Abstract:
This diploma thesis deals with the elements of persuasion that occur in advertising texts from the automotive industry. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical. In the theoretical part, the persuasive linguistic elements are defined. These persuasive elements served as an analytical tool in the analysis of the concrete texts within the practical part. The aim of the thesis …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá prvky persvaze, které se vyskytují v reklamních textech z oblasti automobilového průmyslu. Nejprve byly s využitím odborné literatury získány teoretické poznatky, na jejichž základě byl sestaven rejstřík kritérií. Ten posloužil jako analytický nástroj při roz-boru jednotlivých textů. Teoretická část tedy podává přehled o vybraných persvazivních prvcích, které jsou následně …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
  • Vedoucí: prof. PhDr. Iva Zündorf, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta