Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107 – Bc. Pavel SOUSEDÍK
Bc. Pavel SOUSEDÍK
Master's thesis
Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107
Modelling, identification and control of the engine speed control apparatus CE107\nl{}
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo jednak vytvoření matematického modelu pneumatického motoru CE107 a určení jeho neznámých parametrů pomocí experimentů. Dále bylo třeba implementovat takto vytvořený model do prostředí MATLAB/SIMULINK a porovnat získané simulační odezvy s reálně naměřenými daty na modelu pneumatického motoru. Posledním úkolem bylo navrhnout vhodný systém řízení pro reálný motor …moreAbstract:
The main aim of this master thesis was to design a mathematical model of CE107 Engine Speed Control apparatus with unknown parameters diagnosis. Next goal was model implementation into the MATLAB/SIMULINK programming environment and its output result comparison with the real model. Last aim was to design appropriate control system for both models (real and mathematical) with subsequent result comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2011
Identifier:
20305
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOUSEDÍK, Pavel. \textit{Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/a4af4s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOUSEDÍK, Pavel. Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / Automatic Control and Informatics
Theses on a related topic
-
Pneumatický motor CE 107
Vilém FROLKA -
Pneumatický motor CE 107
Vilém FROLKA -
Řízení inverzního kyvadla
Martin Frydrych -
Pokročilé metody modelování elastických deformací v prostředí Matlab
Petra Ondřejková -
Modelování strojů v Matlab/Simulink a Simscape
Lukáš Moravanský -
Modelování v MATLABu jako nástroj efektivní výuky ternárních systémů v oborech materiálového inženýrství
Michal Madaj -
Simulation and Modelling of Mechatronic Systems using Programme MATLAB and Simulink
Chaswin Shetty -
Modelování a simulace brzdných stavů DC pohonu s využitím speciálních bloků knihovny Matlab-Simulink
Radim Karafiát