Bc. Pavel SOUSEDÍK

Master's thesis

Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107

Modelling, identification and control of the engine speed control apparatus CE107\nl{}
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo jednak vytvoření matematického modelu pneumatického motoru CE107 a určení jeho neznámých parametrů pomocí experimentů. Dále bylo třeba implementovat takto vytvořený model do prostředí MATLAB/SIMULINK a porovnat získané simulační odezvy s reálně naměřenými daty na modelu pneumatického motoru. Posledním úkolem bylo navrhnout vhodný systém řízení pro reálný motor …more
Abstract:
The main aim of this master thesis was to design a mathematical model of CE107 Engine Speed Control apparatus with unknown parameters diagnosis. Next goal was model implementation into the MATLAB/SIMULINK programming environment and its output result comparison with the real model. Last aim was to design appropriate control system for both models (real and mathematical) with subsequent result comparison …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2011
Identifier: 20305

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Gazdoš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOUSEDÍK, Pavel. Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe