Marketingová komunikace vybraného hokejového klubu na sociální síti Facebook – Martin TŮMA
Martin TŮMA
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného hokejového klubu na sociální síti Facebook
Marketing communication of the selected ice hockey club on Facebook
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nižšího zájmu o sportovní akce a změnou spotřebního chování zákazníků, což aktuálně ovlivňuje hokejový klub Piráti Chomutov. Práce zkoumá, jak sociální média, a konkrétně Facebook, mohou pomoci sportovním klubům zvýšit interaktivitu a zájem diváků. Cílem bakalářské práce bylo vyvodit doporučení pro efektivnější využití Facebooku jako marketingového nástroje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of lower interest in sporting events and changing consumer behaviour, which currently affects the hockey club Piráti Chomutov. The thesis examines how social media, and specifically Facebook, can help sports clubs increase interactivity and audience interest. The aim of the bachelor thesis was to derive recommendations for more effective use of Facebook as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TŮMA, Martin. \textit{Marketingová komunikace vybraného hokejového klubu na sociální síti Facebook}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/a4g9i9/.
Jak správně citovat práci
TŮMA, Martin. Marketingová komunikace vybraného hokejového klubu na sociální síti Facebook. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková