Economics of a firm on the media market – Bc. Irina Grinkevich
Bc. Irina Grinkevich
Diplomová práce
Economics of a firm on the media market
Economics of a firm on the media market
Anotace:
This work will be devoted to the analysis of economic in a firm on the media market. Particularly, I give the characteristic of the media market and also uncover the topic concerning the impact of the media industry and its scale to the overall economy. My work focuses on the factors that drive media companies, how this market funtions and which activities need to be undertaken in order for the company …víceAbstract:
This work will be devoted to the analysis of economic in a firm on the media market. Particularly, I give the characteristic of the media market and also uncover the topic concerning the impact of the media industry and its scale to the overall economy. My work focuses on the factors that drive media companies, how this market funtions and which activities need to be undertaken in order for the company …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/risal/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Algorithms of the popular Social Media platforms: opportunities in the cosmetic industry
Irena Hakobyan -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Yifei Wang -
YouTube v rámci podniků NEWTON TV
Kyrylo Kalinov -
Digitální a tématické TV stanice v ČR a jejich předpoklady budoucího vývoje
Milan Klugar -
Digitální a tematické TV stanice v ČR a předpoklady jejich budoucího vývoje
Michaela Waldhauserová -
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
Šárka Menšíková -
Evaluation of the free investment resources via technical analysis on the capital markets
Oleh Polovko